Tornem a ser al setembre…

setembre

 

Les vacances s’han acabat! Ja tornem a ser aquí! Com ha anat l’estiu? Tot i que encara fa bon temps no és el mateix tornar a la feina que gaudir de tot el dia lliure… Però aquest moment havia d’arribar! I nosaltres arribem amb alguns canvis i nous projectes.

Encara no podem parlar de molts detalls d’aquests canvis que s’estan gestant, però sí aprofitem aquest post per a donar-vos ànims, desitjar-vos bona tornada i informar-vos d’aquests futurs projectes i modificacions que esdevindran a Vil.la Pingüí.

Per començar, de moment els tallers es veuran aturats, però no per molt de temps! Aquesta pausa també ens donarà l’oportunitat de pensar en noves temàtiques i projectes, sobretot per als tallers de bricolatge, per tal d’oferir-vos més varietat i diversitat, com per exemple crear una jardinera amb fusta per a exterior. Tècniques decoratives amb què donar un gran acabat als nostres projectes de fusta, la tècnica de transferència d’imatges, etc.

També estem treballant per a millorar la nostra botiga online, per a oferir-vos més models, més productes i una experiència més senzilla i agradable per a que trobeu el vostre producte de decoració desitjat.

I bé, més coses de les quals ja us anirem informant a través d’aquest bloc i les xarxes.
Que vagi bé la tornada i el nou curs! Fins aviat!!!

¡Las vacaciones han terminado! ¡Ya estamos de vuelta! ¿Cómo ha ido el verano? Aunque todavía hace buen tiempo no es lo mismo volver al trabajo que disfrutar de todo el día libre … ¡Pero este momento tenía que llegar! Y para nosotros llega con algunos cambios y nuevos proyectos.

Todavía no podemos hablar de muchos detalles de estos cambios que se están gestando, pero sí aprovechamos este post para daros ánimos, desearos buena vuelta e informaros de estos futuros proyectos y modificaciones que tendrán lugar en Vil. la Pingüí para iros preparando 😉

Para empezar, de momento los talleres se verán parados, ¡pero no por mucho tiempo! Esta pausa también nos dará la oportunidad de pensar en nuevas temáticas y proyectos, sobre todo para los talleres de bricolaje, con el fin de ofrecer más variedad y diversidad, como por ejemplo crear una jardinera con madera para exterior. Técnicas decorativas con que dar un gran acabado en nuestros proyectos de madera, la técnica de transferencia de imágenes, etc.

También estamos trabajando para mejorar nuestra tienda online, para ofreceros más modelos, más productos y una experiencia más sencilla y agradable para que encuentréis vuestro producto de decoración deseado.

Y bueno, más cosas de las que ya os iremos informando a través de este blog y las redes.
¡Que vaya bien la vuelta y el nuevo curso! Hasta el siguiente post.

Deja un comentario