Tallers en família

Per a aquest mes de desembre hem programat dos tallers molt especials, i és que hi poden participar junts pares/mares, fills i filles. No sempre es té l’oportunitat de realitzar una activitat nova amb els nens perquè per tipus de material, habilitats necessàries, perillositat… acostumem a fer grups per a adults, tallers per a nens i tallers per a adults.

Però en aquesta ocasió i ara que s’apropen festes i passarem més estones tots junts, podem compartir una nova afició o uns nous coneixements. Fins i tot trobar alguna cosa que, si ens agrada, es pot repetir a casa.

Es tracta de dos tallers d’iniciació en què grans i petits poden combinar i complementar la seva imaginació i habilitats, per a crear una peça conjuntament.

En el taller de creació d’una caseta de fusta per a ocells s’haurà de pensar l’estructura bàsica que sortirà de llistons de fusta de palets. S’hauran de tallar a la mida desitjada, presentar, col·locar i enganxar per a que sigui una estructura sòlida. Per últim, però no menys important, cadascú podrà decorar-la, pintar-la al gust!!!

taller encuadernación en famíliaEn el taller d’enquadernació japonesa crearem una llibreta des de zero. Veurem com amb paper i cartró podem generar una peça que podrem utilitzar a diari, per a escriure, dibuixar… Prepararem els papers de l’interior, la tapa rígida exterior i unirem les dues peces per a, finalment, cosir-les amb un dibuix que és decoratiu i a la vegada part de l’estructura.

Esperem que us animeu a aprendre amb els/les vostres petits/petites!!!

 


Para este mes de diciembre hemos programado dos talleres muy especiales, y es que pueden participar juntos padres / madres, hijos e hijas. No siempre se tiene la oportunidad de realizar una actividad nueva con los niños para que por tipo de material, habilidades necesarias, peligrosidad … solemos hacer grupos para adultos, talleres para niños y talleres para adultos.

Pero en esta ocasión y ahora que se acercan fiestas y pasaremos más ratos juntos, podemos compartir una nueva afición o unos nuevos conocimientos. Incluso encontrar algo que, si nos gusta, se puede repetir en casa.

Se trata de dos talleres de iniciación en el que grandes y pequeños pueden combinar y complementar su imaginación y habilidades, para crear una pieza conjuntamente.

En el taller de creación de una casita de madera para pájaros deberá pensar la estructura básica que saldrá de listones de madera de palets. Se deberán cortar a la medida deseada, presentar, colocar y pegar para que sea una estructura sólida. Por último, pero no menos importante,¡¡¡ cada uno podrá decorarla, pintarla al gusto !!!

En el taller de encuadernación japonesa crearemos una libreta desde cero. Veremos como con papel y cartón podemos generar una pieza que podremos utilizar a diario , para escribir , dibujar … Prepararemos los papeles del interior, la tapa rígida exterior y uniremos las dos piezas para , finalmente, coserlas con un dibujo que es decorativo ya la vez parte de la estructura.

Esperamos que os animéis a aprender con los peques!!

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s