Àlbum fotografies DIY

Tots tenim àlbums de fotografies, ara hi ha més tendència en fer-los digitalment, però a vegades es troba a faltar veure la fotografia enganxada, el volum del paper, les anotacions fetes amb bolígraf per a recordar on es va fer la fotografia i potser també algun record com una entrada, el tiquet del metro…

Un àlbum de fotografies també pot ser un molt bon regal. Jo en vaig fer un per a regalar a una persona que feia 30 anys i vaig intentar recollir tots els records i fotografies d’amics que la persona no coneixia, que pogués veure quan era nadó, adolescent, diferents looks, etc., tot en un mateix llibre.

encuadernacion-ventanaPer això, a Vil.la Pingüí us oferim la possibilitat de tornar als àlbums de paper, als retalls, a enganxar les fotografies impreses. I tot al més pur estil DO IT YOURSELF! Començant per un taller d’enquadernació (japonesa) en el qual crearem, des de zero, un àlbum de fotografies de format 21×21 cm amb finestreta a la portada. L’enquadernació de 10 fulles (20 pàgines) ens permetrà que a dins poguem afegir volum amb les fotografies sense que després se’ns “deformin” les tapes.

Serà un àlbum de fotografies pensat i enquadernat per a poder-lo OMPLIR bé. I l’omplirem amb el segon taller, de scrapbooking. Aquí veurem diferents tècniques decoratives i eines per fer que les fotografies quedin realment ressaltades i poder afegir un nou contingut al seu voltant.

taller scrapbookingTot i que us presentem els dos tallers en un pack més econòmic, els tallers d’enquadernació i scrapbooking també es poden fer per separat. Aquí teniu tota la informació i us animeu a que creeu el vostre propi àlbum de fotografies!!!


Todos tenemos álbumes de fotografías, ahora hay más tendencia en hacerlos digitalmente, pero a veces se echa de menos ver la fotografía pegada, el volumen del papel, las anotaciones hechas con bolígrafo para recordar dónde se hizo la fotografía y quizás también algún recuerdo como una entrada, el ticket del metro…

Un álbum de fotografías también puede ser un muy buen regalo. Yo hice uno para regalar a una persona que hacía 30 años e intenté recoger todos los recuerdos y fotografías de amigos que la persona no conocía, que pudiera ver cuando era bebé, adolescente, diferentes looks, etc., todo en un mismo libro.

Por ello, en Vil.la Pingüí os ofrecemos la posibilidad de volver a los álbumes de papel, los recortes, a pegar las fotografías impresas. Y todo al más puro estilo DO IT YOURSELF! Empezando por un taller de encuadernación (japonesa) en el que crearemos, desde cero, un álbum de fotografías de formato 21×21 cm con ventanilla en la portada. La encuadernación de 10 hojas (20 páginas) nos permitirá que dentro podamos añadir volumen con las fotografías sin que después se nos “deformen” las tapas.

Será un álbum de fotografías pensado y encuadernado para poderlo LLENAR bien. Y lo llenaremos con el segundo taller, de scrapbooking. Aquí veremos diferentes técnicas decorativas y herramientas para hacer que las fotografías queden realmente resaltadas y añadir un nuevo contenido a su alrededor.

Aunque os presentamos los dos talleres en un pack más económico, los talleres de encuadernación y scrapbooking también se pueden hacer por separado. Aquí tiene toda la información y os animéis a que cree su propio álbum de fotos !!!

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s