Novetats d’estiu!

taller lettering

Al llarg de l’any procurem afegir algunes novetats pel que fa a la nostra oferta habitual de tallers. D’aquesta manera, dins de les activitats handmade i de les possibilitats de l’espai, podem arribar a més gent o simplement per provar coses noves.

En aquesta ocasió, durant el mes de juliol, estrenem dos tallers molt creatius:

-Pintar mocadors de seda: 
En aquest taller veurem dues tècniques diferents per a que aprengueu a pintar els vostres propis mocadors de seda, un complement perfecte per a les nits d’estiu. Tindreu l’oportunitat d’emportar-vos a casa dos mocadors fets per vosaltres en dues sessions d’una hora i mitja de durada cadascuna.

-Lettering: cartell handmade:
Taller de lettering on aprendràs a dibuixar mentre escrius. Crea un cartell o una declaració d’intencions, un regal o un recordatori, imagina una creació totalmente DIY i molt decorativa i original amb el lettering. En les dues sessions que dura el taller, veurem com dibuixar les lletres i fer la peça definitiva que penjarem sobre un suport de fusta per a un resultat més vistós!


A lo largo del año procuramos añadir algunas novedades con respecto a nuestra oferta habitual de talleres. De esta manera, dentro de las actividades handmade y de las posibilidades del espacio, podemos llegar a más gente o simplemente para probar cosas nuevas.

En esta ocasión, durante el mes de julio, estrenamos dos talleres muy creativos:

-Pintar Pañuelos de seda:
En este taller veremos dos técnicas diferentes para que aprendáis a pintar sus propios pañuelos de seda, un complemento perfecto para las noches de verano. Tendrá la oportunidad de llevarse a casa dos pañuelos hechos por vosotros en dos sesiones de una hora y media de duración cada una.

-Lettering: Cartel handmade:
Taller de lettering donde aprenderás a dibujar mientras escribes. Crea un cartel o una declaración de intenciones, un regalo o un recordatorio, imagina una creación totalmente DIY y muy decorativa y original con el lettering. En las dos sesiones que dura el taller, veremos cómo dibujar las letras y hacer la pieza definitiva que colgaremos sobre un soporte de madera para un resultado más llamativo!

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s