Tallers gratuïts

taller gratuito decoración cerámica

Sí, ho heu llegit bé, en aquest post us parlarem de tallers gratuïts. Es tracta d’una iniciativa anomenada Bartes que pretèn portar gent als bar els dies laborables, no només els caps de setmana. Per això ha organitzat una sèrie d’activitats i tallers gratuïts a diferents bars de Barcelona un dimarts al mes.

Nosaltres hi participem i us convidem a que ens acompanyeu en alguna de les sessions, tot i que podeu consultar totes les propostes al web de Bartes.

Aquest mes de maig, i segurament els propers mesos, us hem preparat un taller de decoració de tasses de ceràmica amb rotuladors permanents per tal que pugueu fer servir la vostra tassa de manera normal i tantes vegades com vulgueu. Practicarem el dibuix o senefa amb què vulgueu estampar la vostra tassa per a regalar o simplement per a gaudir-ne amb al cafè cada matí del vostre propi projecte DIY.

Com funciona? Doncs bé, si ja sabeu que vindreu, ens podeu enviar un mail a benvinguts@villapingui.es per a fer-nos-ho saber o bé venir directament al lloc del taller, que en aquesta ocasió és el bar Joali de la plaça del sol número 7 a les 20.30. Si teniu una tassa que us fa especial il·lusió decorar, la podeu portar, sinó, nosaltres en tindrem ja de preparades amb la resta de material necessari.

Ens veiem els dimarts pels bars de Barcelona!!!


Sí, lo habéis leído bien, en este post os hablaremos de talleres gratuitos. Se trata de una iniciativa llamada Bartes que pretende llevar gente a los bar los días laborables, no sólo los fines de semana. Para ello ha organizado una serie de actividades y talleres gratuitos en diferentes bares de Barcelona un martes al mes.

Nosotros participamos y le invitamos a que nos acompañéis en alguna de las sesiones, aunque podéis consultar todas las propuestas en la web de Bartes.

Este mes de mayo, y seguramente en los próximos meses, os hemos preparado un taller de decoración de tazas de cerámica con rotuladores permanentes para que pueda utilizar su taza de manera normal y tantas veces como desee. Practicaremos el dibujo o cenefa con que deseéis estampar su taza para regalar o simplemente para disfrutar con el café cada mañana de vuestro propio proyecto DIY.

¿Cómo funciona? Pues bien, si ya saben que vendréis, nos puede enviar un mail a benvinguts@villapingui.es para hacernos saber o bien venir directamente al lugar del taller, que en esta ocasión es el bar Joali de la plaza del sol número 7 a las 20.30. Si tenéis una taza que os hace especial ilusión decorar, podéis traerla, sino, nosotros tendremos algunas preparadas con el resto de material necesario.

¡Nos vemos los martes por los bares de Barcelona!

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s