1er ANIVERSARI

59fb4ed2-990f-47c0-834e-9a48c35647b1

El proper divendres 13 de març farà un any exacte que vam inaugurar la botiga!!! Podríem dir que ha passat molt de pressa, però  no ens ha donat aquesta sensació. Per començar, vam inaugurar que estàvem al C/Sagrera i ara ja estem del tot instal·lats al C/Costa Rica.

Un trasllat, doncs, i alguns altres canvis, ja que en aquest temps hem anat evolucionant i ens hem anat adaptant a allò que se’ns demanava. Ara el nou local és més petit i hem perdut espai de botiga ja que l’hem traslladat al món online. Tot i així, tenim un aparador ben maco on els mobles i la decoració handmade comparteixen protagonisme amb els tallers.

manualidades para niños

Tallers que també han anat modificant-se i altres que han trobat el seu lloc per a quedar-s’hi, com ara els tallers d’iniciació al bricolatge o els mensuals com els de manualitats o dibuix, pintura i il·lustració per a nens i nenes. I seguim pensant-ne de nous esperant que us agradin, com el d’iniciació a la restauració, escriptura creativa, dj digital

Per a celebrar-ho amb tots vosaltres, durant tota la setmana, des del dilluns 9 fins el diumenge 15 de març, us oferim:
-Despeses d’enviament gratis per a la vostra compra a través de la nostra botiga online.
-Pack de descomptes a recollir al local (C/Costa Rica, 24, Bcn).
-Sorteig d’un kit de regals només enviant el vostre nom i telèfon per a contactar en cas de guanyar a benvinguts@villapingui.es

 

Doncs res, un any més vells i potser més savis. Sigui com sigui, donar-vos les gràcies a tots aquells que ens doneu suport i, simplement, per a ser-hi.

Per a molts més!!!

sorteo regalos


El próximo viernes 13 de marzo hará un año exacto que inauguramos la tienda !!! Podríamos decir que ha pasado muy deprisa, pero no nos ha dado esa sensación. Para empezar, inauguramos que estábamos en la C / Sagrera y ahora ya estamos del todo instalados en la C / Costa Rica.

Un traslado, pues, y algunos otros cambios, ya que en este tiempo hemos ido evolucionando y nos hemos ido adaptando a lo que se nos pedía. Ahora el nuevo local es más pequeño y hemos perdido espacio de tienda ya que la hemos trasladado al mundo online. Sin embargo, tenemos un escaparate bonito donde los muebles y la decoración handmade comparten protagonismo con los talleres.

Talleres que también han ido modificándose y otros que han encontrado su lugar para quedarse, como los talleres de iniciación al bricolaje o mensuales como los de manualidades o dibujo, pintura e ilustración para niños y niñas. Y seguimos pensando nuevos esperando que os gusten, como el de iniciación a la restauración, escritura creativa, dj digital

Para celebrarlo con todos vosotros, durante toda la semana, desde el lunes 9 hasta el domingo 15 de marzo, ofrecemos:

-Gastos De envío gratis para su compra a través de nuestra tienda online.
-Pack De descuentos a recoger en el local (C / Costa Rica, 24, Bcn).
-Sorteo De un kit de regalos sólo enviando su nombre y teléfono para contactar en caso de ganar en benvinguts@villapingui.es

Pues nada, un año más viejos y quizás más sabios. Sea como sea, daros las gracias a todos aquellos que nos apoyáis y, simplemente, para estar allí.

¡Y que cumplamos muchos más!

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s