Una caixa pot ser una estructura molt senzilla que ens ajudi a crear altres combinacions més complexes. A partir d’una caixa podem crear centenars de figures, animals, monstres, robots, llums, cistelles, etc.
Podem crear la nostra pròpia capsa d’una manera molt senzilla i per a totes les edats. I no cal que sigui de cartró, si la fem de cartolina ja ens pot quedar prou rígida.
Primer de tot agafem un DinA4 i, posat en horitzontal, el dobleguem per la meitat. Un cop doblegat, repetim el mateix procediment:
Un cop fet això, busquem la part que ens queda oberta, els dos extrems del papaer i els ajuntem amb una mica de cinta adhesiva. Un cop fet això podem posar el braç per dins per a que la caixa s’obri i es desdoblegui per veure l’estructura. Ara només ens queda finalitzar la part inferior i superior.
Farem un tall de la mateixa mida en els 4 plecs per a poder entrar les pestanyes resultants i tancar la capsa. Doblegarem les pestanyes cap a fora per marcar-les i que sigui més fàcil després doblegar-les cap a dins. Es poden enganxar amb adhesiu o cola. La part superior es pot deixar oberta o fer el mateix si es vol fer una capsa tancada.
I ja ho tenim!
…
Una caja puede ser una estructura muy sencilla que nos ayude a crear otras combinaciones más complejas. A partir de una caja podemos crear cientos de figuras, animales, monstruos, robots, lámparas, cestas, etc
Podemos crear nuestra propia caja de una manera muy sencilla y para todas las edades. Y no es necesario que sea de cartón, si la hacemos de cartulina ya nos puede quedar bastante rígida.
Primero de todo cogemos un DinA4 y, puesto en horizontal, lo doblamos por la mitad. Una vez doblado, repetimos el mismo procedimiento.
Una vez hecho esto, buscamos la parte que nos queda abierta, los dos extremos del Papa y los juntamos con un poco de cinta adhesiva. Una vez hecho esto podemos poner el brazo por dentro para que la caja se abra y se desdoble para ver la estructura. Ahora sólo nos queda finalizar la parte inferior y superior.
Haremos un corte del mismo tamaño en los 4 pliegos para poder entrar las pestañas resultantes y cerrar la caja. Doblaremos las pestañas hacia fuera para marcarlas y que sea más fácil después doblarlas hacia dentro. Se pueden pegar con adhesivo o pegamento. La parte superior se puede dejar abierta o hacer lo mismo si se quiere hacer una caja cerrada.
¡Y ya lo tenemos!
[…] ← Com crear una capsa 5 setembre 2014 Activitat creativitat, handmade, manualitats, scrapbooking, taller Deixa un comentari […]